«
  1. Anasayfa
  2. Magazin
  3. Kargopark 2022 Yılında 1,5 Milyondan Fazla Kargo Teslimatı Gerçekleştirildi!

Kargopark 2022 Yılında 1,5 Milyondan Fazla Kargo Teslimatı Gerçekleştirildi!

kargopark-2022-yilinda-15-milyondan-fazla-kargo-teslimati-gerceklestirildi.jpg

Yapılan araştırmalara göre, 2022 yılında 16,6 trilyon dolar olan e-ticaret pazarının, 2028 yılına kadar %27,43’lük bir büyüme kaydederek 70,9 trilyon dolara ulaşması bekleniyor. E-ticaret pazarının böylesine büyüdüğü bir dönemde kargo sektöründe de ciddi bir yoğunluk yaşanıyor. “Kargon her an burada!” misyonuyla hareket eden Türkiye’nin ilk akıllı kargo dolabı üreticisi Kargopark’ın CEO’su Erdal Özkan, 2022 yılında 11 şehirde, 200’den fazla lokasyonda, 1,5 milyonun üzerinde teslimat gerçekleştirdiklerini belirterek e-ticaret ekosisteminin tüm paydaşlarının işini kolaylaştırdıklarını söyledi.

E-ticaret pazarı her yıl büyüyerek gelişimini sürdürüyor. Milyonlarca kullanıcı pek çok ihtiyacını internet ortamında yaptığı alışverişle karşılarken ürünlerin kullanıcılara istenilen zamanda ulaştırılması ve ürün teslimatında sorun yaşamamak kullanıcıların birinci önceliği oluyor. Bu gibi sorunların önüne geçmek için 2015 yılında Türkiye’nin ilk akıllı kargo dolabı olarak Senkron Tech tarafından üretilen Kargopark, kolay erişim imkanı sayesinde tüketicilerin kargolarını 7/24 teslim alabilmesine imkan sağlıyor. Kargopark’ın tüm e-ticaret ve kargo firmalarıyla entegrasyonu ve kullanıcı dostu çözümleriyle birlikte her yıl büyümeye devam ettiğini aktaran Kargopark CEO’su Erdal Özkan, 2022 yılında 1,5 milyonun üzerinde kargo teslimatını sorunsuz bir şekilde, tek bir şikayet bile almadan gerçekleştirdiklerini söyledi.

11 Şehirde 200’den Fazla Lokasyona Ulaşıldı

Metro durakları, akaryakıt istasyonları, zincir marketler, toplu yaşam alanları ve diğer birçok noktada yer alan Kargopark dolaplarının hem işletmelerin işini kolaylaştırdığını hem de tüketicilerin rahatlıkla kargolarına erişebilmesine olanak sağladığını aktaran Erdal Özkan, 2022 yılında 11 farklı şehirde 200’den fazla lokasyona ulaştıklarını belirtti. Tüketicilerin kendilerine en uygun Kargopark noktasını seçebilme özgürlüğünün bu başarıda çok önemli bir rol oynadığını ifade eden ve 2022 yılında ilk ihracatlarını gerçekleştirdiklerini söyleyen Özkan, “Zamandan ve mekandan bağımsız olarak daha özgür bir teslimat ekosistemine tüm kullanıcılarımızı dahil etmeyi istedik. Kargopark olarak, e-ticaret şirketleri, kullanıcılar ve teslimat ekosisteminin tüm paydaşları için daha özgür bir dünya yaratmayı amaçladık. 27 yıllık bir teknoloji şirketi olan Senkron Tech’in derin bilgi birikimi, deneyimi ve güçlü kurumsal yapısı sayesinde geliştirdiğimiz Kargopark ile 2022 yılında 1,5 milyondan fazla kargonun teslimatını sorunsuz bir şekilde gerçekleştirdik. Kargopark’lar üzerinden yapılan teslimatlarda tek bir şikayet bile almadık.” dedi. Yurt dışı vizyonları doğrultusunda çalışmalarını planladıklarını ve 2022 yılında ihracat yapmaya başladıklarını da aktaran Kargopark CEO’su Erdal Özkan, gelecek yıllarda yeni yatırımların etkisi ve ihracat vizyonlarıyla birlikte yerli teknoloji ve yazılımları dünyada temsil etmeye devam edeceklerini söyledi.

Elektriğe İhtiyaç Duymayan Kargopark Eco Modeli Tanıtıldı

Ödemelerin, alışverişin ve farklı pek çok ihtiyacın hızla dijital ortama taşındığı bir dünyada, tüketicilerin tek tıkla sipariş ettiği ürünlere yine aynı hız ve kolaylıkla ulaşmak istediğini aktaran Erdal Özkan, “Kullanıcılara yönelik yapılan tutum/ davranış araştırmaları bize gösteriyor ki tüketiciler hem işlemlerini hızlı bir şekilde gerçekleştirmek istiyor hem de online alışverişin çevre için daha iyi olduğunu düşünüyor. Bu yıl tanıtımını yaptığımız elektrik bağlantısına ihtiyaç duymayan Kargopark Eco modelimizle düşük enerji tüketimi ile çevre dostu bir teslimat sistemi sunuyoruz.” ifadelerini kullandı. Pazaryerlerinde satış yapan küçük işletmelerin gönderim işlemlerini ve tüketicilerin iade süreçlerini 7/24 gerçekleştirebilmeleri için geliştirilen Kargopark DropBox modelinin seri üretimine de başladıklarını söyleyen Kargopark CEO’su Erdal Özkan, bu model sayesinde kargo şirketlerinin iş yükünü hafiflettiklerini ve küçük satıcılara istedikleri zaman ürün gönderimi yapma imkanı sunduklarını belirtti.

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı

Bir Cevap Yaz

Hbr HD Hakkında

Bir Cevap Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlendi *